Ruilen en Retourneren
Een tevreden klant is waar wij blij van worden! Daarom zorgen wij er ook altijd voor dat onze producten van top kwaliteit zijn en zorgvuldig worden verzonden. Maar het kan natuurlijk voorkomen dat een product niet naar tevredenheid is of dat u een product wilt ruilen voor een ander product. In dat geval hebben wij een aantal stappen voor u welke u kunt volgen:
- Stuur een email naar administratie@intercares.nl
met de reden waarom u, uw product wilt ruilen/retourneren. Mogelijk zullen wij nog een aantal vragen stellen n.a.v. uw verzoek. - Indien akkoord, ontvangt u een retourlabel waarmee u, uw product naar ons toe kunt sturen. Houd er rekening mee dat het retourlabel 3 dagen geldig is en het dus van belang is dat u het postpakket binnen 3 dagen afgeeft op een PostNL pakket punt.
- Wij verzoeken u het product goed verpakt te retourneren, met bijgaand retour formulier, zodat het product niet kapot kan gaan tijdens transport en de doos goed dicht te plakken.
Let op, zonder bijgaand retour formulier zullen wij
de retour zending niet in behandeling nemen.
- Producten welke geruild dienen te worden, dienen in originele staat en onbeschadigd retour te worden gestuurd. Producten welke geretourneerd worden i.v.m. een defect, kunnen alleen worden geretourneerd indien er geen sprake is van gebruikersschade. M.a.w. dat het product buiten uw schuld om kapot is gegaan.
- Wilt u uw product ruilen voor een duurder product? Geen probleem, u ontvangt dan eerst een creditnota voor het geretourneerde product, waarna u weer een nieuwe factuur ontvangt voor het nieuwe product. Deze wijze geldt ook indien u een product wilt omruilen voor een goedkoper product.